el van de Standing Rock Sioux-stam heeft e

A place for collaboration on the cFIREsim Open Source Javascript project
caicai2017

el van de Standing Rock Sioux-stam heeft e

Postby caicai2017 » Tue Sep 10, 2019 6:07 am

De indigo-print van de collectie, ge?nspireerd op het beeld van de lucht die op water reflecteert, is Nike Air Max 95 Donne gemaakt door een natuurlijke vervenmethode waarbij bloemen werden verzameld, gemengd door een gigantisch vat en geproduceerd op een groot stuk stof. De afbeelding werd vervolgens gescand om de kleur te laten sublimeren op technische sportkleding. De print verschijnt prominent in de damescollectie, die de spiertank, compressiekousen en Air Max 1 bedekt. ??Hij staat ook op de unisex-cap en op de hielen van zowel de N7 Air Max Motion LW voor heren als de N7 Kyrie 4, die ook laat zien een embleem van een staande rotsstammen.
Het zegel van de Standing Rock Sioux-stam heeft een Nike Air Max 90 Dames speciale betekenis voor Irving: de overleden moeder van de point guard, Elizabeth Ann Larson, was een ingeschreven lid van de Standing Rock Sioux-natie. Irving benaderde Nike en vroeg om de tribale zeehond in de schoen te verwerken.
"Ik voel me nederig dat we de Nike Air Max 270 Mujer tribale zeehond van Standing Rock op deze N7-schoen hebben kunnen plaatsen", zegt Irving. "Ik ben trots op mijn persoonlijke geschiedenis, dus het is een ongelooflijke eer om deze gelegenheid te hebben om zowel mijn familie als de Standing Rock Sioux Tribe te vertegenwoordigen. Mam, dit is voor jou. Ik hou zoveel van je. 'Het Adidas Ultra Boost Womens andere belangrijke grafische symbool in de collectie is de chevron, een terugkerend patroon in Indiaanse iconografie dat zichtbaar is in de fletch van een pijl, kralenwerk en pantserborstplaten. Sporen van de chevron zijn ook diep ingebed in lacrosse; de Adidas Superstar Mujer hoodie van de collectie gebruikt het symbool om elleboogbeschermers na te bootsen en biedt Thompson kritische bescherming in de hitte van het spel. Zeven balken, die staan ??voor de betekenis van het nummer in de N7-collectie (de missie luidt: "Bij elk overleg moeten Nike Air Max 720 Womens we rekening houden met de impact van onze beslissingen op de zevende generatie"), vormen het klassieke patroon.
Sterkte wordt in de hele collectie versterkt door de zichtbaarheid van de chevron-afbeelding: de symbolen zijn vetgedrukt, vooral in de T-shirts, die de chevron op de borst weergeven. De afbeelding verschijnt Nike Air VaporMax Womens ook in onopvallende delen van andere kleding, waaronder de ellebogen van de hoodie, op de geborduurde voorkant van de hoed en langs de kuit van de dameslegging. Nike gelooft dat kinderen niet bedoeld zijn om stil te zitten, ze zijn gemaakt om te spelen. De Nike Air Max 90 Damen Schwarz N7-collectie ondersteunt de toewijding van Nike om kinderen door het N7-fonds te krijgen, dat organisaties ondersteunt om sport- en lichaamsbeweging te programmeren voor kinderen in inheemse Amerikaanse en Aboriginal-gemeenschappen, zodat ze een gezonder, gelukkiger www.joergbehlen.de en succesvoller leven kunnen leiden. Sinds de oprichting in 2009 heeft het N7-fonds $ 5,6 miljoen aan subsidies toegekend aan 243 gemeenschappen en organisaties, waarmee meer dan 420.000 jongeren worden bereikt. Met behulp van de kracht van sport als een verbindende kracht, helpt het N7 Fonds kinderen hun grootste Nike Air Max 720 Mujer potentieel te bereiken en weerspiegelt Nike's geloof in het cre?ren van meer gelijke speelvelden voor iedereen. Air Zoom Vapor X) behaalde haar eerste slam-titel.

Return to “cFIREsim Open Source Project”