urlijke fysiologie te veranderen om te blijven co

A place for collaboration on the cFIREsim Open Source Javascript project
caicai2017

urlijke fysiologie te veranderen om te blijven co

Postby caicai2017 » Thu May 16, 2019 6:15 am

Vóór vandaag voelde ik dat het oneerlijk was voor atleten met abnormaal verhoogd testosteron om te concurreren met biologisch typische vrouwelijke atleten," profeet Eleanor Fulton schreef op Twitter nadat CAS hun vonnis had aangekondigd. "Maar vandaag is deze hele beslissing voor mij onaangenaam. Het voelt een beetje alsof een mensheid faalt. Ik heb niet het gevoel dat wij, als mensen, terugkijken op dit probleem en het gevoel hebben dat we aan de goede kant van de geschiedenis staan ??met verplichte hormonale manipulatie. "Een vergelijkbaar sentiment kwam van de voormalige Runner's World-redacteur Nike Air Max 270 Femme Amby Burfoot, die een vervolg volgde Nike Air Max 90 Dam Rosa long LetsRun is de verdediger van de komende testosteronreglementen met een kort stuk waarin hij zegt: ik voelde me verdrietig toen ik hoorde dat de IAAF had 'gewonnen'. Ik voelde helemaal geen vreugde. . . Niemand van ons had ooit gedacht en zeker nooit gehoopt op een dag waarop een grote atleet zou worden gevraagd om haar natuurlijke fysiologie te veranderen om te blijven concurreren. Behalve de mogelijke fysieke bijwerkingen, lijkt het redelijk om aan te nemen dat er ook psychologische gevolgen zijn voor topsporters die hun natuurlijke testosteronniveaus onderdrukken tegen hun wil. Immers, wanneer je op dat niveau concurreert, is je hele bestaan ??gestructureerd rond het maximaliseren van je potentieel - elke laatste honderdste van een seconde uit je lichaam knijpen. Stel je voor dat je Adidas NMD Dames jezelf onderwerpt aan de ontberingen van Nike Roshe Run Womens die levensstijl, terwijl je tegelijkertijd een Nike Air Vapormax Dámské medicijn inneemt dat bijna zeker een prestatieafname zal veroorzaken. Hoe gemotiveerd zou u zijn? De eerste tekenen wijzen erop dat Semenya niet ge?nteresseerd is om erachter te komen. Gevraagd door een verslaggever van de Daily Mail of ze van plan was om testosteronverlagende medicatie in te nemen, antwoordde Semenya: "Hel nee." Na weken van beraadslaging, besliste het Arbitragehof voor Sporthas om de voorgestelde testosteronlimiet van de International Association of Athletics Federations te handhaven voor vrouwen. De aankondiging komt als een klap voor de Zuid-Afrikaanse 800-meter hardloper Caster Semenya, die samen met Athletics South Africa de regels legaal had aangevochten op basis van het feit dat ze 'discriminerend, onnodig, onbetrouwbaar Nike Air Max 270 Womens en onevenredig' waren. Adidas, Jordan Nike Air Max 270 Femme omarmde de Air Jordan 3, een keerpunt in de Nike Air Presto Womens relatie tussen het bedrijf en de meest spraakmakende ster. Jordan Brand eert dit 30-jarig jubileum van de schoen door een paar te lanceren op basis van Hatfield's vroegste schetsen van wat de derde schoen in Jordan's kenmerkende lijn zou worden. In tegenstelling tot de meeste signature sneakers, die meer dan een jaar van tevoren gepland zijn, Jordan 3 kwam tot leven vanuit een chaotische, gecomprimeerde tijdlijn. Peter Moore, de ontwerper van de eerste twee Air Jordan-modellen, verliet in 1987 abrupt Nike voor Adidas. Vlak voor zijn vertrek overhandigde hij het lopende Air Jordan-project op een quick-turn tijdlijn aan Hatfield, die nog maar net begonnen was met het ontwerpen van sneakers. voor het merk
Terwijl hij sindsdien heeft getheoretiseerd dat de tijdlijn en de overdracht onderdeel Nike Air Max 90 Womens Pink was van het grote plan van Moore om de Nike Air Max 97 Damen Jordaanlijn te "saboteren" en hem naar Adidas te brengen, had Hatfield geen tijd om te benadrukken. Nike was van plan om in een paar weken een derde Air Jordan-monster aan de Bulls-ster te presenteren.

Return to “cFIREsim Open Source Project”