tijdens All-Star Weekend in Ch

A place for collaboration on the cFIREsim Open Source Javascript project
caicai2017

tijdens All-Star Weekend in Ch

Postby caicai2017 » Wed Feb 27, 2019 6:18 am

De schoen is bedoeld om geliefd te zijn - wat duidelijk wordt door een mooie patina. De ritssluiting maakt het gemakkelijk om aan en uit te trekken en helpt ook bij het vormen van het herkenbare hartlogo van Emotionally Unavailable.
De Nike Air Nike Air Max 2017 Damen Force 1 x Emotionally Unavailable releases 14 maart. Met Nike Air Huarache Damen safari-detaillering, kleurblokkering en een mini-Swoosh op de teenendoos, sport de LEBRON 16 Low x atmos "Safari" veel van dezelfde details van de iconische Air Max 1-samenwerking met de beroemde Japanse winkel.
LeBron debuteerde de schoen tijdens All-Star Weekend in Charlotte, North Carolina. Het brengt 2 maart uit op de SNKRS- en SNEAKRS-apps, bij atmos en bij geselecteerde wereldwijde retailers. Als Nike Air Force 1 Damen Neymar Jr. zijn comeback orkestreert tegen blessures, put hij uit zijn vermogen om alle negativiteit en afleiding te overstemmen, en probeert hij de alegria te omarmen (vreugde ) van voetbal.
De nieuwe NJR Silêncio-schoen vertegenwoordigt dit en viert het vermogen van Neymar Jr. om twijfels de mond te snoeren, afleidingen op te heffen en zijn vaardigheden op het veld te laten Nike Air Presto Mujer spreken.
De laars is bedekt met een unieke afbeelding bestaande uit Nike Air Max 270 Femme meerdere zwarte "SHHH's" met een miniatuur wit chevronpatroon. De letters vervagen geleidelijk van zwart naar grijs als ze van de buitenzool naar de bovenzijde gaan. Geen twee laarzen zijn precies hetzelfde.
"SHHH gaat niet over het tot zwijgen brengen van de rest van de wereld, het gaat erom dat ik stil ben en focus op wat ik moet doen voor mijn toekomst als speler en als man," zegt Neymar Jr.
Het Nike Air Max 90 Damskie logo van Neymar Jr. verschijnt op de hielen en wordt aangevuld met een diamant en een kroon, twee van zijn persoonlijke mantra's (en elementen van zijn lichaamskunst).
De nieuwe Nike Mercurial Vapor 360 NJR Silêncio komt op 21 februari uit bij nike.com en selecteert retailers.2019 - Als het gaat om voetbal, en specifiek naar de vele varianten van het kleine spel, Adidas Ultra Boost Mujer hebben spelers prestatievoordelen nodig die authentiek ge?nspireerd zijn door de Nike Air Max TN Damen aard van het spel. de sport. Of het nu gaat om een ??indoorwedstrijd, een strakke pitch, over de straten, hout of iets daartussenin, de iconische LunarGato II brengt de veelzijdige mix van tractie, ondersteuning en stabiliteit terug om de uitdagingen van het spel te domineren.
Bijnaam O Mágico (The Magician), het Portugese icoon Ricardinho is zes keer uitgeroepen tot Beste Futsal Speler van de Nike Air Max Axis Mujer Wereld - meer dan welke andere speler ooit. Hij won ook meerdere landstitels met zijn clubs in Spanje en Portugal en speelde veel belangrijke wedstrijden in de LunarGato II.
"Ik ben erg blij dat ik het opstarten weer zie. De beste momenten in mijn carrière gebeurden toen ik deze droeg, "zegt Ricardinho. "Mijn stijl op het veld is snel en deze laarzen zijn perfect om te stoppen en te starten. De Lunar-zool Nike Air Max 270 Mujer voelt erg responsief en helpt me tijdens Nike M2K Tekno Womens remmen en tempo veranderen. Mijn hele voet voelt geaard en de stabiliteit is geweldig. "

Return to “cFIREsim Open Source Project”