geen twijfel dat we van deze ervaring zullen leren", schreef K

A place for collaboration on the cFIREsim Open Source Javascript project
yaya2017
Posts: 50
Joined: Mon Apr 09, 2018 7:18 am

geen twijfel dat we van deze ervaring zullen leren", schreef K

Postby yaya2017 » Fri Jun 08, 2018 5:44 am

In het weekend bood de New York Times een verrassende blik op de werkplekcultuur van Nike, die door veel vrouwen in het bedrijf als giftig werd bestempeld. Voor veel vrouwelijke werknemers maakten Adidas NMD Donne seksuele intimidatie en discriminatie deel uit van het dagelijks leven op kantoor. Volgens de meer dan 50 ge?nterviewde huidige en voormalige werknemers was Nike een plek waar mannelijke bazen zich comfortabel voelden over de verdiensten van stripclubs in Portland en Los Adidas Superstar Uomo Angeles in een bus vol met vrouwelijke collega's. Het was een plek waar vrouwen die melding maakten van seksuele intimidatie werden uitgenodigd om het incident met hun personeelsvertegenwoordiger te bespreken op een terras, waar anderen het gesprek konden horen. Het was een plaats waar vrouwelijke werknemers zeggen dat ze werden gepassioneerd voor promoties, en waar vrouwen slechts Adidas ZX Flux Donne 38% van de functies op directeursniveau bekleedden en 29% van de VP-rollen, hoewel ze de helft van de beroepsbevolking vormden. DE TRICKLE VAN EEN SEXIST CULTUUR? Maar te midden van deze onthullingen, is het de moeite waard om te vragen hoe deze seksistische cultuur naar de vrouwelijke consument is gesijpeld. Met weinig vrouwen in leidinggevende posities en een werkomgeving waarin de lichamen en idee?n van vrouwen niet met respect werden behandeld, slaagde het bedrijf er niet in om zo goed mogelijk te innoveren als het ging om producten voor vrouwen en marketingcampagnes?

Het antwoord lijkt ja te zijn. De www.edizionitolerus.it financi?le cijfers alleen vertellen een verhaal. Nike is het grootste sportschoenen- en -kledingbedrijf ter wereld en voerde vorig jaar $ 34,4 miljard aan inkomsten. En toch maakte Nike's vrouwenbedrijf slechts ongeveer een vijfde van de totale omzet uit. Dit is een enorme gemiste kans, aangezien de categorie dames het snelstgroeiende segment in de activewear-markt is en vrouwelijke consumenten de groei van de $ athicisure-trend van $ 45,9 miljard stimuleren. Een anekdote uit het rapport van The Times over een misgelopen marketingcampagne helpt bieden Aanwijzingen over hoe genderongelijkheid van de werkplek overvloeide naar de ervaring van de consument. Vorig jaar heeft Nike Air Huarache WomensTrevor Edwards, de voormalige president van Nike, een advertentie goedgekeurd voor de VaporMax-schoen voor dames, die dit najaar van start gaat. Volgens mensen die Nike Air Force 1 Hombre bekend waren met de campagne, werd in de vroege bezuinigingen een vrouw gedraaid die ronddraaide op wat een stripper leek en liet ze mannelijke atleten zien in sportbeha's. De schoenen zelf werden nauwelijks gezien. Deze advertentie www.edizionitolerus.it werd gedood en kostte Nike miljoenen dollars. Hoewel Nike in het verleden advertenties heeft gemaakt die vrouwen in de kaart spelen, is deze advertentie een overtuigend bewijs van de manier waarop het huidige leiderschap van Nike er niet in slaagde campagnes te maken die resoneren met vrouwen. Het is ook een voorbeeld van hoe leiders marketingfondsen misbruikten die waren gereserveerd voor de vrouwenafdeling.

?Hoewel dit slechts een Nike Air Vapormax Womens klein voorbeeld is bij een groot bedrijf, kunnen we beter begrijpen hoe Nike miste en kansen verspeelden om tegemoet te komen aan vrouwelijke consumenten. Mattthew Adidas Stan Smith Mujer Kneller, de directeur van wereldwijde zakelijke Nike Free 5.0 Femme communicatie van Nike, erkende dat er ruimte was voor verbetering bij het bedrijf. "Het lijdt geen twijfel dat we van deze ervaring zullen leren", schreef Kneller in een e-mail en refereerde aan de recente aantijgingen over wangedrag op de werkplek en discriminatie op grond van geslacht bij Nike. Dat gezegd hebbende, wijst hij erop dat Nike nog steeds een dominante speler op de markt is. "Nike is het nummer één sportmerk voor meisjes en vrouwen wereldwijd," vervolgde Kneller. "We onderhouden diepe contacten met de beste atleten over de hele wereld. Het zijn deze relaties die ons vertrouwen geven in ons vermogen om deze Adidas ZX Flux Womens atleten te dienen. "Hoe Nike plannen heeft om de competitie te verslaan:" Vrouwelijke atleten beter leren kennen dan iedereen "5 dingen die we dit weekend over de giftige werkplek van Nike te weten zijn gekomen

Return to “cFIREsim Open Source Project”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests