?nglig f?r kunder somarsvinen i hemlighet testa Adapt bakom kulis

A place for collaboration on the cFIREsim Open Source Javascript project
caicai2017

?nglig f?r kunder somarsvinen i hemlighet testa Adapt bakom kulis

Postby caicai2017 » Wed Apr 17, 2019 2:25 am

Nike-forskare sa www.danemill.co.uk att Nike Adapt BB ?r den mest testade skogen i sin historia. F?retaget valde basket som den f?rsta idrotten p? grund av kraven basketspelare s?tta p? sina skor med snabba sk?rningar Nike Air Max Tn Homme och konstanta sprints.
Boston Celtics-stj?rnan Jayson Tatum har varit marsvinen i hemlighet testa Adapt bakom kulisserna. Tatum kommer att b?ra Adapt BB i skoens professionella debut onsdag natt n?r Celtics spelar Toronto Raptors. Skon ?r tillg?nglig f?r kunder som b?rjar 17 februari.
Tatum sa att han ?r mest imponerad av hur Nike Air VaporMax Womens skon passar. "Jag f?rs?ker ber?tta f?r folk att det passar mig som en handske. Det ?r b?ttre ?n sn?ren. Det finns ingen r?relse d?r och det ?r v?ldigt s?kert, "sa Tatum till CNBC.
Anpassning ?r ett annat viktigt inslag i Adapt BB. De tv? knapparna l?ngst ner p? skon t?nds i den f?rg du v?ljer medan du programmerar dem, en funktion Nike Air Max 270 Femme som Tatum tycker ?r s?rskilt intressant.
"Jag ?lskar det faktum att det ?r en av ett slag ... min favorit del f?r?ndrar bara f?rgerna. Du kan skr?ddarsy det f?r att vara din egen sko p? ett s?tt och jag tror att det ?r den coolaste delen f?r mig, "tillade han.
Med en smart sko kommer nya ansvarsomr?den - som att beh?va ladda skorna varje 10-14 dagar via en laddningsplatta som f?ljer med skor. Medan skorna fungerar utan telefon (du kan justera med knapparna) kr?vs en smartphone f?r att f? den perfekta Nike M2k Tekno Homme passformen och anpassningen. ?ven om cortez-stilen har funnits sedan 1972, tog Bella Hadid verkligen tillbaka med sin 2017 Nike-kampanj. Om du saknade din chans att k?pa ett par f?rsta g?ngen, skopa det h?r beige-alternativet upp. Den neutrala nyansen passar bra med alla dina sommarblommiga kl?nningar. Om dina cortez-spark ?r beat up, Nike Air Force 1 Femme ?verv?ga att uppgradera till premium-stilen, vilken har en mindre rundad t? och en mer synlig 3D Nike-logotyp. L?derkonstruktion ger bekv?mt st?d medan skums?lar ger skon en l?tt d?mpning. F?r en street style sko som kommer att stoppa trafiken n?r du korsar gatan, plocka upp dessa Nike Vandal High LX sparkar. De ?r st?nkade med frasen Nike Air Max 90 Damen "det h?r spelet ?r min", f?r att du har det h?r. Skor sn?ren helt om du siktar p? att f? ut d?rren snabbt f?r tr?ningspasset. Nike Rise React Flyknit har l?tta ?vre och gjutna Nike Air Max 90 Femme Rose klackar f?r en s?ker och stabil k?nsla. F?r en dj?rv l?der sneaker detalj v?ljer du guldpinnar som dessa. Designen ?r en modern version av den lilla stj?rnprinteren p? den gamla AF1-stilen. Storlekar s?ljer snabbt, s? f? din nu. Dessa sneakers d?k upp i MC.com: s b?sta vita sneakers rundan, och nu ?r de till salu. (?r det ?det Nike Air Max 270 Femme jag borde f? dem?) Jag ?lskar hur sn?ren ?r p? baksidan ist?llet f?r framsidan och en h?gsta silhuett g?r att den ser unik ut fr?n sina l?ga motstycken. Om du ?r en l?pare m?ste du ge dessa Nike Zoom Fly Flyknits ett f?rs?k. Du kommer att k?nna att du sprintar p? ett fluffigt moln tack vare l?tta strukturen p? skon.

Return to “cFIREsim Open Source Project”