n tagit bort sina Puma Upro

A place for collaboration on the cFIREsim Open Source Javascript project
caicai2017

n tagit bort sina Puma Upro

Postby caicai2017 » Mon Mar 18, 2019 3:44 am

I protokollet efter f?rra tisdagens 107-95-f?rlust f?r Houston Rockets satt Pascal Siakam p? en hopf?llbar stol bredvid sin sk?p och rullade genom sin smartphone. De bortkastade h?ljena i hans fotledband l?g n?ra hans f?tter, liksom Nalle KD10s kricka han bar den natten.
Acoss rummet, Danny Green hade redan tagit bort sina Puma Uproars och s?gde sina nakna f?tter i ett bad av isvatten. All star power fram?t Kawhi Leonards locker satt tomt, sin passagerare hade redan g?tt ut ur sin New Balance OMN1S och in i shower.No andra nordamerikanska pro sport ?r lika n?ra sammanfl?tade med skorindustrin som NBA, d?r processen med att v?lja skor Nike Air Max 95 Mujer tar h?nsyn till komfort, prestanda och marknadsf?ring. Och de olika permutationerna Nike Air Huarache Damen av relationerna mellan spelar- och skoselskapet visas i Raptors omkl?dningsrum.
Where Nike Air Max 270 FemmeGreen ?r en ut?vad ut?vande bland Pums roster av NBA-spelare, bildar Leonards New Balance-kontrakt grunden f?r det varum?rkets ?terg?ng till basket. Nike upph?rde med KD10s; F?retaget och skon namnsnamn, Kevin Durant, gick vidare till KD11s f?r den h?r s?songen. Men Siakam f?redrar KD10-talet, s? han har lagrat flera par och hoppas kunna g?ra dem sist genom vad Raptors tror kommer att vara en l?ng efters?song. Hans agent h?ller nudga honom f?r att auditionera nya skor, men Siakam kommer inte ens ?verv?ga det till sommaren.
"Jag spelade med dem f?rra ?ret och de k?nde sig bekv?ma f?r mig", s?ger Siakam, som g?r in i s?ndags match mot Miami i genomsnitt 16,4 po?ng och sju Nike Air Max 90 Womens returer per spel. "Och det ?r allt jag t?nker p?, k?nner mig bekv?m i skon."
Pro Nike Air Vapormax Femme basketball rivaler elit maraton k?r i sin f?rm?ga att visa nya skor till stor publik,Nike Air Max 90 Womens men att exponeringen kommer med risker. D?r Nike tillbringade tv? ?r med virtuell marathonl?pare Eliud Kipchoge f?r att generera hype f?r sina VaporFly-l?parskor, m?ste varum?rket f?rvr?nga f?r att begr?nsa fallouten n?r Duke University-stj?rnan Zion Williamsons skiva s?nderdelades p? nationell TV f?rra m?naden. Skorfel funktionaliserades med den exakta modellen av Nike basketskon Williamson hade - Nike PG 2.5 PE - men det ledde ocks? till ett sprained kn? f?r superstar freshman, som nyligen skickade en Instagram video av sig som b?r en Adidas tr?ningsbyxa. P? den tiden utf?rdade Nike ett uttalande som lovade att "identifiera problemet" och betonade att "kvalitet och Adidas Ultra Boost Mujer prestanda f?r v?ra produkter ?r av yttersta vikt".
Bolagets aktiekurs d?mpade 1,36 Adidas Superstar Mujer dollar om dagen, men d?rifr?n har det ?terh?mtat sig n?r basketverksamheten har g?tt Nike M2k Tekno Homme fram?t, och rivaler som Puma och New Balance har arbetat f?r att f?rb?ttra sina positioner Nike Air Max 95 Femme med hj?lp av Raptors stamg?ster.

Return to “cFIREsim Open Source Project”